Повернення та обмін

✅ Чи можу я повернути товар, який не підійшов?

Так. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:

  • товар не був у використанні;
  • збережено товарний вигляд;
  • етикетки, пломби та заводська упаковка не пошкоджені;
  • є документи, що підтверджують покупку.

* Повернення можливе лише для товарів, які не входять до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню згідно з Постановою КМУ №172.

Хто оплачує доставку при поверненні або обміні?

Транспортні витрати сплачує покупець.

Винятки:

  • гарантійні випадки;
  • товар неналежної якості (брак).

У таких ситуаціях доставку оплачує магазин.

Деталі можна уточнити у менеджера:

+380 (50) 569-85-02
Пн–Пт: 09:00 – 18:00

Які документи потрібні?

Для оформлення повернення покупець надає:

  • товарну накладну або інший доказ покупки;
  • реквізити для повернення коштів;
  • після відправки товару — номер ТТН менеджеру.

В які терміни повертаються кошти?

Якщо оплата здійснена банківською карткою або за безготівковим розрахунком — кошти повертаються на вказані реквізити протягом 7 робочих днів після отримання та перевірки товару нашим складом.

* У випадку виявлення слідів експлуатації товару, відсутності комплектності або пошкоджених елементів упаковки, компанія має право відмовити у обміні чи поверненні.

⚠️ Гарантійні випадки

Якщо товар має виробничий брак, ми:

  • замінимо товар на новий;
  • або здійснимо повне повернення коштів (за вашим бажанням).

Як оформити повернення?

  1. Зв’яжіться з нашим менеджером та повідомте причину повернення/обміну.
  2. Підготуйте товар до відправки в повній комплектації.
  3. Надішліть товар службою доставки на адресу, яку надасть менеджер.
  4. Передайте номер ТТН.

 

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте: 050 – 569 – 85 – 02